fredag 6. august 2010

Voksen? meeeh. (24.Feb.10)

Hei på deg, lille venn. Hva har du kommet deg borti nå?
Vel, jeg har bedrevet med litt av hvert den siste tia: Jeg flytta, var på IKEA og koste meg, fikk gjort det litt koseligere her (men savner lysekrona mi sterkt allerede, taklampene her har et så ufattelig kaldt og ukoselig lys! Vurderer å sette opp flere lamper etter hvert så jeg slipper å ha det på, som noen andre i bygget har vært flinke og gjort). Jeg hadde besøk her av en kompis, og han nevnte hvordan det så ut som et fengsel - med heftige låser på alle dører, og mjo... Må si meg litt enig.

Likevel så er det jo ganske deilig. Føler en større frihet og kanskje etter hvert en litt større selvstendighet? Here's hoping.



Fikk til en liten skisse her om dagen mens jeg så på OL med ma familia (skriften forsøkte jeg å tegne på frihånd av papiret til en Ølpølse (som ANBEFALES btw)-jeg er ingen typograf)




Noen som har billige tips for meg til å fikse lyset her uten å bytte ut selve lampa? Kunne jo hende noen var mirakuløst kreative ;)

Ingen kommentarer: