fredag 6. august 2010




Coeur de Pirate er Béatrice Martin fra Canada (litt under en måned eldre enn meg, faktisk.. nok til å bli litt bitter av)
Musikken hennes er fransk-språklig og herlig, og jeg har vel prakket musikken og musikkvideoene på en del folk de siste dagene. For du vet den følelsen når du har hørt på musikken før, men først senere innser du hvor bra det virkelig er? Jeg hadde det med Beirut og Sigur Ros, og nå står Coeur de Pirate for tur. For å være ærlig har jeg ikke funnet den eksakte betydningen av "bandnavnet", men det er ca hjerte -de- pirat, ettellerannet... Hjertepirat? pirat for hjertet?



Har jeg forresten nevnt at hun kler seg bra, har elskverdig hår og ufattelig stilige tatoveringer? ikke det? nei, men man får være grunn en gang i blant, syns jeg.

Men at det er no fin musikk, kan ingen komme fra.

Ingen kommentarer: