fredag 6. august 2010

Drømmer (16.Feb.10)

Drømmer, en godt etablert del av livet. Tolket av mange og enhver - syner som viser noe fra tidligere/fremtidige liv? underbevissthetens dypest undertrykkede følelser? Kanskje rett og slett noe som bare driter i hvordan du føler det om morgenen?

For som den siste har jeg det i dag. Jeg hadde en ubetydelig drøm som jeg egentlig ikke husker hva handlet om, men hvor jeg husker følelsen den ga meg så alt for godt.. En knugende "sense of foreboding" som bare gir deg en dårlig sensasjon i hele kroppen. Jeg hadde ikke lyst på mat, orket ikke å tenke på at jeg skulle på skolen. Fokuset var totalt på en følelse jeg fikk av en intetsigende drøm! Finnes det noe mindre fornuftig og logisk enn det, så vet ikke jeg.

Men noen drømmer kan frike deg ut kun ved hva den handler om. Her om dagen var det en ENORM flodbølge over Oslo, fra flere kanter! Klart, jeg overlevde drømmen, men den satt med meg hele dagen.... tenk om? Andre drømmer igjen bare beviser hvor knotete hjernen har en tendens til å være de gangene den bestemmer seg for å drømme (jeg kan ingen tekniske termer om det, beklager), det er kombinasjoner av alt mellom himmel og jord! Jeg har ikke noen bestemte drømmer jeg husker akkurat nå (kl 07:43 på toget til drammen), men jeg skal forsøke å skrive opp flere etter hvert. Selv hvor kjedelig dere måtte finne det. ;)



Jeg skal forresten flytte til Drammen! Skal bo i et slags student-kollektiv med hele 3-4 minutters gangavstand fra skolen.. Det slår hvertfall min 10min. gange + 55 min. tog i rush-tia + 10min. gange som jeg har drevet på med til nå. Frykt ikke, though! Jeg skal bli helgependler istedenfor ukespendler, må jo hjem i helgen ^^

Ingen kommentarer: