onsdag 28. september 2011


Så var jeg her da. Over en uke har gått til og med, tenk det? Foreløpig ingen akutt hjemlengsel siden flyturen, men man får vel bare vente og se på det. Første uka gikk ut på litt "bli kjent" saker blant study-abroad studentene, hvor vi blant annet hadde en city treasure hunt hvor jeg var kaptein på vinnerlaget. Litt stolt? Aldri! Og en dagstur til York hvor vi gikk i museer og spiste litt små-fancy fish&chips. Det vil si "hand-battered cod fish with potato wedges" eller noe sånt.

Nå har første ordentlige skoleuke startet og allerede over halvveis over. Jeg har hatt litt problemer med valg av fag/moduler, for de har visst ikke særlig mange av de jeg søkte på, mer korrekt kun 1, men i en annen vanskelighetsgrad. Det har vært mye frem og tilbake, og jeg har vært innom timer og blitt introdusert og alt for å senere innse at det er et fag som går over for lang tid og som jeg derfor ikke kan ta. Er også nervøs om Printmaking går igjennom, for det er eeegentlig ment til å være en følger til et tidligere fag som ikke går før NESTE semester. Så.. Jeg må høre med "the tutor" i morgen og se om det vil være et problem. (krysserfingramassehikst) Akkurat nuh har jeg boltret meg inn på rommet for å slappe av litt, men det sosiale har vært helt utrolig allerede, og det er betryggende å ha når det er så mye annet surr. I dag var jeg i en life drawing class hvor vi tegnet to dansere mens de gikk rundt og ikke stod så særlig stille som jeg er vant med når man tegner mennesker. Kan ha vært lærerikt! Merket hvertfall at det var lenge siden sist. (Ooh, og de hadde på soundtracken til Inception, så det var veldig perfekt). Innen mandag må jeg male et LP-cover i Gouache (hallo gamle uvenn), som skal erstatte Pink Floyds "Dark Side of The Moon". For det er virkelig lett å gjøre noe bedre enn det originale. Right.

Jeg mener hallo! SE på den der!

Jaja, får gjøre mitt beste.
















Og så:  mange tilfeldige bilder:

mitt rom
 min utsikt
 Fish & Chips
 Jeg fant The Doctor i et museum i York!

 De første skissene, noen tegnet når modellene var i bevegelse (vanskelig!)







2 kommentarer:

Mia sa...

Gratulerer med dagen! Klem fra alle på Sørumsand :)

Kjerstin sa...

Tusen takk ^^